Fashion Magazine

Chloé is a New Love Story

By Marilovesgr33n @marilovesgr33n

ilovegreeninspiration_chloé_love_story_1ilovegreeninspiration_chloé_love_story_4

“ONE NIGHT IN PARIS,

A SKY FULL OF LIGHTS

THAT HAVE

THE PARFUM

OF A NEW LOVE STORY“.

You can’t choose a parfum. It is the parfum which chooses you.  As in a love story that starts by chance in a night of October.

How can you avoid being enchanted and discover yourself dreaming? Even more if it is set in Paris and the writer is Chloé, poetry and romance are inevitable ingredients

For the French it is the Pont des Arts, for us Romans, but I would say Italians is Ponte Milvio where the locks have become the symbol of love. It’s the same of the bottle of the new fragrance by Chloé and the advertising campaign that both refer to the object that usually holds the most precious of possessions. 

When in a perfect evening ottobrina Roman I went to Sephora to the presentation of the new fragrance I was immersed in a small corner of the city that smells good.

There was the scent of flowers, orange blossom, neroli and jasmine from Madagascar.

And then there were the attention of  staff Sephora, Antonella Grua Beauty Editor of Gioia and the mini photo shoot set on the Pont des Arts, which hugged invited people and walkers as in a love story that is just starting.

❤︎

“UNA NOTTE A PARIGI,

UN CIELO COSTELLATO

DI LUCI

CHE HA

IL PROFUMO

DI UNA NUOVA

STORIA D’AMORE“.

Un profumo non si sceglie, ma ti sceglie. Come in una storia d’amore che inizia per caso in una notte d’ottobre.

E come si può non rimanere incantati e ritrovarsi a sognare?!? Se poi è ambientata a Parigi e a scriverla è Chloé, la poesia e il romanticismo sono ingredienti immancabile. 

Per i francesi è il Pont des Arts, per noi romani, ma direi anche Italiani è Ponte Milvio dove i lucchetti diventano il simbolo dell’amore. E’ così per la bottiglia del nuovo profumo di Chloé e la campagna pubblicitaria che ci rimandano a quell’oggetto che solitamente custodisce il più prezioso dei beni.

Quando in una perfetta serata ottobrina romana sono andata da Sephora alla presentazione della nuova fragranza è stato un po’ come trovarmi in un piccolo angolo che sapeva di buono

C’era profumo di fiori, di aranci in fiore, di neroli e di gelsomino del Madagascar

E poi c’erano le attenzioni dello staff di Sephora, di Antonella Grua Beauty Editor di Gioia e del mini set fotografico sul Pont des Arts che hanno coccolato invitati e passanti proprio come in una storia d’amore che sta iniziando.

 

ilovegreeninspiration_chloé_love_story_2
ilovegreeninspiration_chloé_love_story
ilovegreeninspiration_chloé_love_story_3


Back to Featured Articles on Logo Paperblog